среда, 6. јул 2016.

Obimna rokenrol knjiga od strane odličnog radio voditelja i eksperta



 Posle puno pisanja o sportu, konačno idemo na kulturu.

 Ovu knjigu nisam htela pre par meseci da uzmem. Nije mi se

 čitalo toliko obimno o dobrom kvalitetnom roku. Ipak je bolje

 što sam to obimno pročitala.

                                              
 Kratak opis

 Obimna knjiga o najuticajnijim izvođačima nekadašnjeg,

 pravog rokenrola kao što su Dilan, Nil Jang, Lu Rid, Igi Pop i

 drugi...


 Žikica Simić je pravi zaljubljenik u ovu muziku i

 priče o nastanku tih umetnika opisao fenomenalno. Osim tih

 koje sam spomenula, on hvali neke od alternativnih, bluz i

 kantri izvođača, za koje sam prvi put čula (planiram te iste da

 preslušam). Knjiga je za one koje vole detaljnost u jednoj oblasti,

 punooo stranica i naravno, zanimljivih činjenica i podataka.

 Hvala Ž.S- u što me zainteresovao za te manje poznate muzičare,

 za koje verujem da su vredni.

 Ocena 10/10

Нема коментара:

Постави коментар