среда, 22. јун 2022.

Nagla promena opštinskog činovnika nakon...

 



 Vladan Matijević je dobitnik Andrićeve nagrade za najbolju 

 knjigu priča (2000.) i Ninove nagrade za najbolji roman (2003.).


 Napisao trinaest romana, ovde će biti opisana nova verzija romana

 ,R.C Neminovno', objavljena 2017. (originalna verzija je bila

 objavljena 1995.).


   

 Opštinski činovnik Radoman Civrić deluje da je zadovoljan sobom

 i sopstvenim životom, ali to je samo velika, lažna slika. U njegovu

 kancelariju, dolazi nova koleginica Slobodanka Kiš, Radoman

 Civrić pod nadimkom Neminovno se naglo promenio...



 Bila bi sigurno luda ekranizacija u filmskoj formi ovog dela, tokom

 čitanja istog je bilo nerealnih, čudnih, blesavih i neočekivanih

 događaja.


 R.C/Neminovno mi bio slika i prilika čoveka koji je pred penzijom,

 živi jednoličnim i nezanimljivim životom i doživeo naglu promenu

 kada dođe neko nov u kolektiv, kolege velike nule i dosade

 (koleginica ima totalno preglup nadimak), šefica onako, R.C-ova

 žena Veki je trebala odavno provaliti pravo lice R.C-a i više

 ne budu zajedno.

 

 Oko Slobodanke Kiš sam polovičnog stava i njen dečko čudnog i

 neuobičajnog imena Venijamin Savić, stereotipni prikaz mladog,

 gradskog dramaturga, Može konju rep da iščupa (Miroslav Šolaja)

 mi bio štagod.


 Ni u jednom trenutku se nisam nasmejala (više sam bila zblanuta

 određenim opisima, pogotovo jednom R.C-ovom snu), uopšte mi

 se nije dopala Venijaminova drama (predosadna savremena 

 društvena kritika).


 Ocena 7

                                               

Нема коментара:

Постави коментар