четвртак, 16. март 2023.

Pesničko pripovedački roman o javi i snu

 


 Nemanja Stević objavio zbirku poezije ljubavne poezije 

 ,Oprosti nemoć rečima' i zbirku ljubavnih priča ,Bila jednom jedna 

 ljubav', kao i ovaj roman sa posta.


                                               

 Neđa je bio na ratištu i završio u kolicima. Oporavlja se u bolnici

 ,Orhideja' i u jednom trenutku, hteo okončati svoj život, a spasila

 ga Eleonora, devojka sa sindromom Uspavane lepotice

 (i on nju na neki način spasao). Njih

 dvoje se vremenom zbližili...



 

 Neđa i Eleonora su posebni likovi sa kojima se čovek može

 poistovetiti, pronašli u pravom i važnom trenutku.

 Snovi su veliki činilac ujedno i jedan od glavnih junaka.

 Roman je podeljen na četiri poglavlja, pisac Brana mi bio

 jedan od dobro napisanih glavnih likova, dok sa druge strane

 Branina upečatljivo poučna priča o javi i snu trebala imati zasebnu

 knjigu.


 Pesničko pripovedački roman o javi i snu mi držao posebnu pažnju

 htela sam pročitati što pre (jako me vuklo da istu čitam) i kraj

 ispao filmsko dirljiv. Ubačena poezija u ovom romanu je dala

 posebnu, originalnu crtu, Stević kritički dobro i veoma važno

 skrenuo pažnju na svoje mesto rođenja i odrastanja (na žalost,

 isto biva upropašćeno ratovima i crnilom), gde sam Neđa bio

 na ratištu.


 Ocena 9.5 


 

Нема коментара:

Постави коментар