уторак, 16. фебруар 2016.

Film, prelepa i bogata poslastica (uz sitne izmene)



  Film po istoimenoj knjizi koju sam pročitala je snimljen 2000.

 godine, imao pet nominacija za Oskara, četiri za Zlatni globus i

 osam za Bafta nagradu (filmska britanska nagrada). Glumačka

 podela je dobra, svi likovi se zovu isto kao u knjizi i radnja je malo

 drugačija.

 Film sa prevodom https://gledajonline.net/sa-prevodom-film/chocolat-online-sa-prevodom-hd-filmovihd

 

 Rejnod je ovde elegantni, strogi i konzervativni gradonačelnik 

 francuskog seoceta, gde se mora poštovati crkva, red i

 disciplina koga glumi Alfred Molina. Vian glumi odlična francuska 

 glumica Žilijet Binoš i portretisala njen lik baš onako kako sam 

 zamišljala. Vian i ćerka Anuk se uselile u stari i dugo nekorišćen 

 prostor i Vian ga pretvori u čokoladnu poslastičarnicu. Prisvojila je 

 meštane nekada ograničenog shvatanja svojim poslasticama i 

 Rejnod je ovde negativac. Rejnod krije od meštana da se njegova

 žena rastala od njega i živi u Italiji i pokušava ukloniti Vian i Anuk

 sa sela...


 Devojčica što glumi Anuk mi je previše njanjavo odglumela,

 baku Armandu glumi sjajno- smešna Džudi Denč i ulogu Riđeg

 glumi Džoni Dep, idealan za takvu rolu. Lik žene u ličnim

 nevoljama Žozefine jako dobro odglumela Lena Olin i srećom se

 Žozefinin lik pojavljuje puno kao i u knjizi. Diskriminisani mi je lik

 u filmu Gijoma Blerota, starijeg čoveka koji imao psa Šarlija.

 Kraj filma je lepši nego u knjizi i deo kad je Rejnod bio ,uhvaćen'

 mi u filmu bio super smešan. Preporučujem!

 Ocena 9/10  



Нема коментара:

Постави коментар