субота, 3. септембар 2016.

Bravo za ovu damu! (septembar 2016.)




   Posle prethodnog broja koji je bio najlošiji otkad ga čitam

 (videti post ,Lošiji broj), ipak sam dala još jednu šansu

 Kosmopolitenu. I nisam se prevarila. 


 Današnja posebna dama je Ešli Grejem, model za normalne dame. 

 Prvi plus size model koja se slikala za poznati američki časopis 

 ,Sport Illustrated' za ediciju kupaćih kostima. Njena ispovest od

 nekada devojke koja je radila pogrešno samo da bi bila prihvaćena

 i imala više ljubavi je veoma ozbiljna. Sada je srećno poslovno

 udata dama.

                                             

 Ovaj broj odiše septembrom i početkom jeseni na polju šminke,

 odeće i obuće.

 Baš sam iznenađena što su pisali o energetskim vampirima i ok je

 napisano.

 Ima savet kako da se besplatno putuje i poboljšava seksualni život

 preko vežbi (o da, i to je moguće).

 I za kraj, kako napraviti Linkedin da bi ste pronašli svoj pravi

 posao. Postoji i druga strana istog, ovde su napisani dobri saveti.


 Sve u svemu, najviše mi se dopao ovaj broj samo zbog Ešli Grejem.

 Lično, dosta mi je više ovih klonovsko anoreksičnih modela.

 U svetu gde specifična spoljašnost vlada dok unutrašnja na žalost

 nije dobrodošla, osobe kao Ešli su za mene dobro došle za društvo.


 Ocena 10/10



Нема коментара:

Постави коментар