недеља, 19. фебруар 2017.

Trebao je biti potpun kraj priče (serija ,Vrana-Stepenice do raja')




 Serija ,Vrana-Stepenice do raja' je snimljena u Kanadi, sa samo 

 jednom sezonom od 22. epizode. Prva i druga epizoda su 

 emitovane kao jedna, a trebala biti još jedna sezona serije ili 

 dugometražni film. Bila je serija na Youtube-u, ali na žalost

 obrisana. Srećom, pa sam na ovom sajtu pronašla sve epizode

 http://putlocker.io/watch/EdZQNRGp-the-crow-stairway-to-heaven-season-1.html.





 Kratka radnja

 Godinu dana posle ubistva Erik Drejvena i Šeli Vebster, Erik

 oživi i postaje Vrana. Uspeo je da pronađe njihove ubice, ali on 

 mora ostati na Zemlji radi ispravka nepravde i možda će biti 

 ponovo sa Šeli...


 Seriju mogu slobodno gledati 12+, pošto ima minimalno nasilja i

 krvi. Mark Dakaskos (Erik) je odlično odglumeo svoju rolu, ali

 van kamera su mu snimanja bila mučna i neko vreme bio

 depresivan, što mi bi žao.

 Mark Gomes (Olbrajht) mi u prvim epizodama išao na živce, ali

 vremenom sam zavolela njegov lik, Sabin Karsenti (Šeli) mi bila

 ok, Kejti Stjuart (Sara) glumela genijalno, a kod nas je poznata kao

 Kiti iz filma ,X-men 2'.


 Jeste da se njen lik pojavio samo dve epizode, ali Bobi Filips kao

 Hana Foster (ženska verzija Vrane) je fenomenalno glumela. 

 Negativci su mi bili komično tragični (ni nalik 3 Vrana filma, 

 posebno prvog i trećeg).


 Poslednja epizoda je trebala imati potpun epilog i šteta jeste što

 nije dovršena ta priča. Serija zasluženo dobila pozitivne kritike i

 nekad se pitam kakav bi bio epilog Vrana serije.


 Ocena 10
                                            

Нема коментара:

Постави коментар