недеља, 16. април 2017.

Najdraži tv prijatelji



  Serija ,Prijatelji' (,Friends') je sa razlogom napravila bum širom

sveta, imala 10 uspešnih sezona i trajala 10 godina (od 1994-

 2004.).

 Svih 10 sezona http://filmovi.infopult.net/online-serije-podkategorija-134/sa-prevodom/Friends.


 Opisivanje kratke radnje je suvišno, a oni će mi biti najdraži tv

 prijatelji. Nego, izabrala sam top 10 činjenica vezano za super

 seriju.

 Ocena 10 


                                10 činjenica o ,Prijateljima'

 1. Kortni Koks je trebala da igra Rejčel (bolje što je

 odglumela Moniku).

 2. Čim je dobio prvi ček, Met Leblank (Džoi) je kupio dobru

 večeru.

 3. Dejvid Švimer (Ros) je režirao 10 epizoda.

 4. U većini epizoda, reč prijatelj ili prijatelji je izgovorena bar

 jednom.

 5. Rejčel (Dženifer Eniston) i Čendler (Metju Peri) su dali otkaz

 u različitim epizodama.

 6. Kortni Koks je jedina iz ekipe koja nije bila nominovana za

 Emi (to mi je ozbiljno bezveze).

 7. Drugi nazivi serije su bili predloženi za seriju. ,Prijatelji kao mi',

 ,Šest od jedan', ,Preko hodnika', i ,Insomnia kafe'. Finalni naziv

 ispao najbolji. 

 8. Čendler jedini nema brata ili sestru.

 9. Fibi je vegetarijanac, kao i Lisa Kudrou koja glumi Fibi.

 10. Žuta patka koja je bila u seriji nikad nije imala ime.

1 коментар:

  1. Zdravo Isidora,

    Lep tekst o prijateljstvu, gotovo svi vole ovu seriju i s punim pravom. Meni je licno Fibi omiljen lik, ali svako je naravno na svoj nacin.

    Lep pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши