недеља, 20. август 2017.

Ljubav dve suprotnosti na španski način


 Filmska adaptacija romana Federika Moće ,Tri metra iznad neba'

 ima dve verzije (na italijanskom i španskom). Italijansku

 verziju sam opisala na linku https://kulturiska.blogspot.rs/2017/08/ljubav-dve-suprotnosti-na-italijanski.html 

 Španska verzija je snimljena 2010.

 Film sa prevodom http://filmovi.eu/online-sa-prevodom/tri-metra-iznad-neba-2010.

 Kratka radnja

 Babi je dobra, vredna i fina devojka iz srednje klase. Hače

 (ili H) je buntovnik, impulsivan, voli da rizikuje u životu i

 upada u nevolje. Jedne prilike, oni se upoznaju i...


 U stvarnom životu, Mario Kasas (Hače) i Maria Valverde

 (Babi) su bili u vezi čak 5 godina (meni je bilo žao što su se

 razišli). Njihove zajedničke scene su veoma uverljive i osetila se

 čista ljubav i strast (glumeli su zajedno u još jednom

 filmu ,Mazga'). Marina Salas (Babina drugarica Katina) mi

 više bila glavni, nego sporedni lik i ona je odlično odglumela

 svoju ulogu. Ostali glumci su bili dobri.


 Kraj filma me izuzetno šokirao, Mario odglumeo odlično emotivne

 scene (uglavnom kad muškarci glume takve scene, ispadne 

 smešno), dok mi Mariin lik Babi išao na živce u par scena.

 Španci su odlično uradili filmsku adaptaciju ovog romana.

 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар