среда, 16. август 2017.

Hoće li biti svadbena zvona?


 Federiko Moća je doživeo džinovski uspeh sa romanom ,Tri metra

 iznad neba' (prvo izdanje ovog romana je sam izdao, pošto je

 nekoliko izdavača odbilo isti da objavi). Izdao je još 9 romana 

 (ove godine izašao roman u dva dela ,Tri puta ti'). Sada ćemo 

 pričati o nastavku romana ,Izvini, ali ti si moja ljubav', a zove se 

 ,Izvini, ali hoćeš li da se udaš za mene?'


 Kratki opis

 Ljubav između Aleksa i Niki nastavlja cvetati, a oboje imaju

 zanimljive životne izazove. Da li će oboje uspeti prebroditi sve

 te izazove i imati venčanje iz snova?


 Prvi deo ,Izvini, ali ti si moja ljubav' nisam pročitala (planiram

 to), a ovaj deo ima dramatične tonove. Zabavno je što su

 Aleksovi i Nikini prijatelji (totalno dve različite generacije) 

 neka vrsta glavnih junaka, pa sam se nasmejala u par njihovih

 situacija. Razlika u godinama (20 godina) između Aleksa i Niki

 je prevelika po mom mišljenju i mogao Moća smanjiti bar na

 10 ili 7.


 Žao mi je što nastavak nije ekranizovan (prvi deo jeste), a sam

 kraj istog je lako otkriti.

 Ocena 10  

Нема коментара:

Постави коментар