петак, 27. октобар 2017.

Sajam knjiga+medija 2017.



 Od ovogodišnjeg Sajma medija sam očekivala više

 (post o prošlogodišnjem Sajmu knjiga+medija

 https://kulturiska.blogspot.rs/2016/10/sajam-knjiga-medija-2016.html)

 u vidu žive kvalitetne muzike, zanimljivih diskusija na polju

 medija gde bi običan narod razumeo i interakciju sa posetiocima.

 Žive muzike nije bilo (puštali muziku sa štanda ,Naxi radija' i

 ,Croatia Records') na moju veliku žalost, jedini koji imao zanimljiv

 govor u štandu novina ,Danas' jeste Saša Janković. A Koraksove

 ilustracije ovih političara koje nas živciraju su fenomenalne (one

 su bile na štandu ,Danasa', prikazivane na ekranu).



 Ove godine, Sajam knjiga me u potpunosti oduševio, bilo je ljudi,

 ali se moglo normalno proći, pogledati i kupiti knjigu/e. Kupila 

 sam četiri knjige i jedan strip (prvi put da sam kupila strip na 

 Sajmu knjiga), a dobila kesicu kafe (više bih volela da sam dobila

 čokoladu, Plazmu il' neki sokić,ali nema veze). 


 Originalnih dela ima koliko god hoćeš, ok su cene i može se

 pronaći bukvalno svaki žanr. Na jednoj knjizi se potpisala 

 Mirjana Bobić Mojsilović, a poruku sam posvetila mami i

 glasi ,Mom mami super heroju od Isidore'. :-)


 Ostalo vam je još 2 dana, pa iskoristite lagano vikend i uzmete

 makar knjigu-dve. :-)


 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар