понедељак, 1. јануар 2018.

Utisak o... 1. epizoda serije ,Nemanjići-rađanje kraljevine



 Za seriju ,Nemanjići-rađanje kraljevine' sam jedva čekala da

 počne (ispunila mi se želja da srednjovekovna Srbija konačno

 dobija seriju sa više epizoda). Najavljivali su da će biti

 efektna priča, glumačka postava odlična i jedan od najvećih

 i najboljih projekata RTS-a iliti Javnog servisa u novijoj istoriji

 naše televizije.



                                             Trejler


 Prva epizoda

 https://serijesaprevodom.net/serije-online/nemanjici-radjanje-kraljevine-online/nemanjici-radjanje-kraljevine-sezona-1-sa-prevodom-hd-online-serijeonline.




 Odlučila sam ne pričati kratku radnju, već prelazim odmah

 na utisak.


 Prva epizoda koja u stvari treba da bude odličan uvod u

 srž iste me mnogo razočarala!


 1. Zašto je Mladen Nelević dobio ulogu Stefana Nemanje+

 ofarbali mu bradu?! :-/ Bilo je glumaca koliko kod hoćeš za tu

 ulogu+fizički liče na Stefana Nemanju!


 2. Dubravka Mijatović u ulozi Ane Nemanjić (žena

 Stefana Nemanje) mi bila mlaka i bezizražajna.


 3. Scene bitke veoma neuverljive i odglumljene amaterski.


 4. Statisti k'o da nisu postojali.


 5. Scenario džinovsko razočarenje (Gordan Mihić je pisao

 briljantne scenarije, al' za ovaj bih dala ogromnu nulu). A tek

 izgovaranje istog ne bih želela dalje komentarisati.


 6. Srednjovekovna muzika mi nije zvučala tako. A slika mi

 delovala mnogo bledo i nijednom nije bilo efektne scene.


 7. Jedino što valja jesu kostimi (posebno kostim makedonskog

 glumca Meta Jovanovskog u ulozi Manojla I Komnina).



 Ne valja kada se bombastično najavljuje ,epska' i ,fantastična'

 serija. Najava za ovu seriju je čist primer, a 90% osoba koji su

 odgledali istu sa razlogom jesu razočarani.


 Odgledaću i 2. epizodu kada Stefan Prvovenčani, Vukan i

 Rastko (poznatiji kao Sveti Sava) budu ljudi (u ovoj epizodi su

 dečaci, a u kasnijim scenama Stefan i Vukan su momci). I to je

 to.

 Ocena X

Нема коментара:

Постави коментар