петак, 11. мај 2018.

Najzabavniji negativac



 Serijal 3D kompjutersko animiranih filmova ,Grozni ja' (u 

 originalu ,Despicable me') je trebao da se zove ,Zli ja'. Dobitnik

 tri nagrade, u većem delu doživeo pozitivne kritike.


 Film sa prevodom https://www.gledalica.com/sa-prevodom/despicable-me-2010-video_cee329367.html



 Kratka radnja


 Super negativac Gru planira smanjiti Mesec i ukrasti ga, 

 jer njegov rival Vektor ukrao Keopsovu piramidu i želi nadmašiti

 Vektorovu krađu. Neočekivano, dolaze u Gruov život devojčice 

 Margo, Edit i Agnes i da li će Gru biti malko dobar?



 Stiv Karel (Gru) je sjajni i najzabavniji negativac u animiranim

 filmovima! Rasel Brend (Gruov naučnik dr. Nefario) presmešan, 

 devojčice Miranda Kosgrov (poznatija po seriji ,iCarly', a ovde 

 pozajmuje glas devojčici Margo), Dejna Geier (Edit) i Elsi Fišer 

 (Agnes) su divno glumele.


 Džejson Sigel (Vektor) je jako čudan naučni negativac, a opet 

 interesantan. Glas Džuli Endrus (Gruova mama Marlena) sam 

 jedva prepoznala i za kraj, Francuz Pjer Kofin je pozajmio glas

 Minionsima.


 Muzika iz filma sjajna, a kad pevaju i pričaju Minionsi ili Malci 

 kako su naši preveli, zabava bude na visoko komičnom nivou! :-D



 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар