субота, 9. јун 2018.

Njih dvojica o predsedniku




 Majkl Kraniš se bavi istraživačkim novinarstvom i specijalizovan

 je za politiku i političke događaje.

 Tviter https://twitter.com/postkranish.


 Mark Fišer je Kranišov kolega (viši urednik) u Vašington Postu i

 autor nekoliko knjiga.

 Tviter https://twitter.com/mffisher.


 Zajedno, napisali su knjigu o čoveku koji mi je antipatičan zbog

 ružnih i jadnih izjava, ali uspeo ući u politiku i postati predsednik.

                                           
 Kratki opis

 Kraniš i Fišer su uspeli sakupiti dovoljno informacija i izjava od

 ljudi koji poznaju Donalda Trampa. Što u poslovnom, političkom 

 i privatnom smislu...



 Cenila sam čoveka kad je imao svoju emisiju ,Šegrt' (tad je birao

 osobu koja će rukovoditi nekom od njegovih kompanija), ali mi

 se specijalno zgadio kad je postao predsednik Amerike i davao

 veoma nekulturne i loše izjave na račun drugih nacija i žena.


 Kraniš i Fišer su uspeli da približe 90% čitaocima o tome ko je

 Tramp kao biznismen, osoba i kasnije kao predsednički kanditat.

 Volela bih da je sam Tramp nešto izjavio na račun svojih poslova,

 raznih optužbi i mnogo štošta. Evo kako ga glumac Alek Boldvin


 Ovu ocenu sam dala, isključivo zbog pisaca biografije.



 Ocena 8
     

Нема коментара:

Постави коментар