субота, 8. септембар 2018.

Jako me razočarala ova izložba




 U Domu Vojske Srbije se održavaju dve izložbe ,Skulptura i

 unikatni modni detalji' i ,Sećanje na jugoslovenske umetnike

 revolucije' (ta druga izložba će biti opisana na sledećem postu).

 Ova će trajati do 22. septembra.



 Postavku čine radovi umetnica Marije Mićić Marić

 i Jasne Dramićanin. Prva je kombinovala prirodne metale sa

 životinjskom kožom i krznom (u finalnoj verziji, bile su šnale, par 

 tašnica i slični ukrasni predmeti), a nijedan rad mi se nije dopao.


 Zgrožena sam od sastava pravljenih leptira jarkih boja

 (životinjska koža) i ovo je razočarenje broj jedan.


 Razočarenje broj dva jesu skulpture druge umetnice koje su

 bukvalno ala Pablo Pikaso na vajarski način (nisam ljubitelj

 njegove kasnije slikarske faze). I nijedna skulptura

 mi nije bila upečatljiva.


 Obišla sam je za desetak minuta i prva izložba koja će dobiti

 najlošiju ocenu na ovom polju.

 Ocena X 

Нема коментара:

Постави коментар