уторак, 18. децембар 2018.

Duhovno putovanje starog čoveka




 Poslednja uloga Harija Din Stentona (1926-2017) je bila u

 ovom filmu ,Laki'. Sam film zbog tematike dobio dosta pozitivnih

 kritika i nagrada.

 Film sa prevodom https://www.popcornsrbija.com/lucky-2017.


 Kratka radnja


 Laki je devedestogodišnjak usamljenik koji jedva prihvata svoje

 godine i to da neće živeti večno. Odlučuje da razmišlja više

 duhovnije i prihvatiti sve to...


 Zanimljivo što je u filmu glumeo režiser Tvin Piksa

 Dejvid Linč (Hauard, čovek koji tugovao sa svojom kornjačom) i

 jako mi se dopalo što je Hari Din Stenton bio centralna

 figura filma.


 Mislila sam da će film govoriti teskobno i sumorno o usamljenom

 starom čoveku, a zapravo govori o posebnom duhovnom

 putovanju. Odlično je što nema puno dijaloga, kolorit kroz pustaru

 gde ima ipak života dosta jark i živ.


 Hari Din Stenton je maestralno odglumeo svoju poslednju ulogu

 i pretužno mi bilo što nije doživeo premijeru filma u Americi

 (preminuo je 14 dana pred premijeru). Finalne scene gde je on

 sam u pustinji i konačno prihvata stvari kakve jesu su dirljive i odlične



 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар