понедељак, 18. новембар 2019.

Izdaja i najveći poraz




 Žigosani u reketu nam se vratiliii!!! Kreće 2. sezona, a šta nam

 dve uvodne epizode donose?


 1. epizoda https://www.lzn-sve-epizode.com/zigosani-u-reketu-epizoda-1-sezona-2.

 Voja je prekasno otkrio izdaju Maraša, dok će klub pripasti...



 2. epizoda https://www.lzn-sve-epizode.com/zigosani-u-reketu-epizoda-2-sezona-2.

 KK Radnik doživeo najveći moralni i životni poraz, Voja otišao

 iz zemlje i da li će Radnik zauvek biti srušen?



 Obe epizode 2. sezone nam donose ozbiljnost, zrelost i sam 

 tok događaja na višem nivou. Imala sam osećaj na poslednjoj

 epizodi 1. sezone da će Maraš izdati Voju i sam Radnik i na žalost,

 bila sam u pravu. Branislav Lečić glumi misterioznog bogataša

 Božu i odglumeo veoma elegatno svoj lik. Poslednje scene 

 2. epizode su bile veoma tužne za protagoniste i teraju te da

 razmisliš oko odustanka u borbi za pravdu, poštenje, solidarnost i

 dobrotu.


 Verujem da će Voja kad tad uspeti da se digne nalik feniksu, kao

 i sam Radnik.


 Ocena 10



  .


Нема коментара:

Постави коментар