петак, 7. фебруар 2020.

Sa razlogom joj došla tajanstvena knjiga




 Sesilija Ahern je irska književnica, poznata po knjigama

 ,P.S volim te, ,Hvala za uspomene' i drugim (dve njene knjige

 imaju filmske verzije).

 Sajt+društvene mreže https://www.cecelia-ahern.com/.

                                                 


 Tamara Gudvin je uvek živela u sadašnjici i nikad nije mislila na

 sutrašnjicu. Tajanstvena knjiga

 koju je uzela iz putujuće biblioteke joj došla sa razlogom...



 Glavna junakinja je tipično ogorčena i pomalo nesigurna

 tinejdžerka i početak romana bio ozbiljno i delom pozitivno

 intrigantan (događaj koji je Tamara doživela je ozbiljno velika

 tuga). Sredina knjige, nalik najgorim tv sapunicama i prespora mi

 bila dinamika romana.


 Tek za kraj mi bilo polovično mišljenje, svrha te knjige koju je

 Tamara uzela ispala posebno značajna i dopala mi se sama ideja.


 Podnošljivije bi mi bilo u formi mini sapunice. Jedna od retkih

 knjiga za koju sam jedva čekala da pročitam i ne bi je više nikad

 čitala.


 Ocena 4


 

Нема коментара:

Постави коментар