субота, 27. март 2021.

5. deo opusa D.E





 4. deo https://kulturiska.blogspot.com/2020/08/4-deo-opusa-de.html.

 

 5. deo http://www.dionisescorsa.net/resumen/index.php.



 1. Migracija je ubrzani video o brzini života, nekim trenucima

 koji prebrzo prolaze i epilog se završio predmetom koji sluši

 za pretragu određenih lokaliteta tokom kampovanja.


 Ocena 10



 2. Kod fotografskih radova ,Osvit', samo mi se dopala prva 

 fotografija. Ne samo zbog toga što ima boja, nego mi je ona 

 najefektnija, odiše posebnim viđenjem osvita i ima težinu.


 Ocena 8



 3. Vraćanje imao dobru ideju da prikaže temu kroz prirodu u

 vidu plaže i šume i gde su bile iscrtane stvari po drveću i

 školjakama, al' sveukupno me to nije impresioniralo.


 Ocena 2


 4. Za kraj celog Dionisovog opusa, radovi na platnu ,Gori

 kuća'. Ovde mi se jedino dopalo što koristio više plave, neke od

 tamnijih boja i malo vatrenih. Ali, nije mi dočaralo emotivno

 jako temu radova.


 Ocena 2



 Sveukupna ocena 5.5

Нема коментара:

Постави коментар