уторак, 29. децембар 2020.

Jedan lik iz ove porodice je...



 1. i 2. epizoda https://kulturiska.blogspot.com/2020/12/zasada-simpaticna-i-lagana-serija.html.


 3. epizoda 


 Tašta Ceca odradila posebno iznenađenje za celu porodicu i džaba

 Dejan Gugl pokušao odraditi anketu s' njom...


 4. epizoda 


 Zbog čega je odlučio Tasa da se snima, Dragoslava i Nikolas otišli

 kod njegove rodbine, dok Filip ima svoje poslovne vizije...


 5. epizoda 


 Maca odlučila pronaći posao, Tasa imao dve premije, Filipov

 gost Slaja je pevač za svadbe...



 Mešanje dva pojma koje izgovorio Dejan Gugl prilikom ankete

 (3. epizoda) mi ispalo nesmešno i nije bilo dobro. Delovi sa

 Tasom su meni bili najdosadniji i totalno bezvezni, on mi iz

 ove porodice najmanje interesantan.


 Simpatično mi bilo Amarovo i Snežanino pevanje, osetila sam

 spontanost, lagodnost i opuštenost pred kamerama u slučaju

 njih. Nadam se za Macu da će raditi na duže, Filip ostvariti

 sve svoje planove i Tasa smanji malo doživljaj oko određenih

 stvari. I veoma dosadna priča bila sa Nikolasom i Dragoslavom

 (epizoda 4 i 5).


 Ocena za 3. epizodu 7


 Ocena za 4. epizodu 6


 Ocena za 5. epizodu 8


 Sveukupno 7 


 

Нема коментара:

Постави коментар