уторак, 24. август 2021.

Nije samo on u emotivnom škripcu

 


 Tafi Brodeser Akner je američka spisateljica kojoj roman prvenac

 na ovom postu doživeo veliki broj pozitivnih kritika.

 Za isti je bila priča u ovom martu da će biti ekranizovan u formi

 kratke serije (zasada, nema svežih informacija povodom toga).

 Sajt http://www.taffyakner.com/.

 

                                                         

 Bračna zajednica između Tobija i Rejčel Flajšman je biti pretočena

 uskoro u razvod i nije samo on u emotivnom škripcu...



 Početak ovog romana gde dvoje britkih ljudi na svojstven način

 proživeli zajednički život i zasnovali porodicu, ali im njihov odnos

 bolno i sporo pucao mi bio predosadan.

 Kad se desio taj razvod, opisi mi delovali kao one MTV rijaliti

 emisije ,Laguna bič' i ,The Hills' i mogla sam da kažem ne dalje

 čitanju.

 

 Kod sredine romana se pojavila osoba koja ima 

 zajedničku nit sa Flajšmanovima, već mi postalo smislenije zašto

 je do raspada Flajšmanovih došlo i počeo biti roman intrigantniji,

 zanimljiviji, oštro satiričan na račun savremenih veza, braka, 

 porodice, pojedinca, emocija i života.

 

 Tobija sam donekle razumela zašto se duboko radovao periodu 

 nakon razvoda, njegove intimne aktivnosti su bile žešće i

 u većem delu mi bio emotivno duhovni jadnik.


 Rejčel mi prvobitno bila za osudu (kako je mogla ostaviti decu 

 svom bivšem mužu iz čista mira i ne javiti mu neko vreme šta joj se

 dešava), a razlog njenog nestanka, hladnoće koja bivala sve veća

 u bračnoj zajednici i malodušnosti se nalazi u 

 prošlosti pre susreta sa Tobijem.


 Osoba (zajednička nit Flajšmanovih) u nekim delovima bila ok 

 opisana, sa druge strane bilo previše posvete tom liku. Što se tiče

 kraja, ne znam šta da kažem.


 Ocena 8 

Нема коментара:

Постави коментар