недеља, 23. јануар 2022.

Jedna od analitika o filmu i politici

 


 Sanja Lazarević Radak je autorka brojnih naučnih i stručnih radova.

 Objavila tri obimne monografije, delo sa ovog posta je analiza dva

 pojma gde su ključni delovi našeg društva.


                                                        

 Uvodni deo mi bio baš dosadan i ranije sam opisala da ne volim

 predugačke uvode gde ima pojmova koji koriste samo određene 

 osobe.

 
 Kad sam počela čitati poglavlja o žanrovima iz jugoslovenskog

 perioda i tome zašto političko umetnička poruka bila veoma

 važna, već mi postala interesantnija knjiga.


 Analitika kroz ovo delo u 90% slučaja je smisleno i dobro sam 

 razumela suštinu, korisno delo za filmske kritičare, autore, 

 dramaturge i osobe koje vole dela na teme politika i umetnost.


 Ocena 9 

Нема коментара:

Постави коментар