четвртак, 11. август 2022.

Fiktivna priča o prošlom veku kroz fotografiju

 



  Miroslava Mira Otašević (1944-2019) je bila dramaturg,

 scenaristkinja, književnica i urednica u Televiziji Beograd,

 period 1971-2001.

 Napisala mnogobrojna dela, dok ovo sa posta bilo nominovano

 za Ninovu nagradu (2012).


                                             

 Kao uvod u svakom poglavlju, nalazi se sam opis određene

 fotografije u kvadratu. Po mom mišljenju upečatljivije bi bila

 replika fotografije u formatu stranice knjige.

 Crno bele fotografije jednog od velikih

 zala na ovim prostorima koje bilo u prošlom veku nisu upotrebljene 

 dobro u ovoj knjizi i priča poglavlja gde su te fotografije nije me 

 emotivno potresla (fotografije jesu).


 Fotografi spomenuti ovde (Robert Kapa, Suzan Zontag, Dajan

 Arbus su samo neki od njih) na žalost kao ličnosti opisani 

 nezanimljivo.


 Glavna junakinja sa naslova mi bila u nekim trenucima 

 zanimljiva, u nekim nisam shvatala njene izjave i postupke

 (pogotovo jedan trenutak koji se triput spomenuo).


 Trenuci pre izrade fotografije su trebali biti emotivno

 upečatljivi i smisleni, to uopšte nisam osećala.


 Očekivala sam više od ovog fiktivnog dela o prošlom

 veku kroz fotografiju (fotografiju i dokumentarnu

 fotografiju obožavam), veoma osrednje, na moju veliku žalost.


 Ocena 5


  


Нема коментара:

Постави коментар