среда, 25. октобар 2023.

Prećutao joj da ima suludo bogatu porodicu...

 



  Kevin Kvan je singapursko američki pisac koji napravio bum

 širom sveta sa trilogijom ,Suludo bogati Azijci'.

 

 Samo po prvoj knjizi, snimljen istoimeni uspešni film iz 2018.

 (još uvek su u razvoju snimanja preostala dva dela sa trilogije).


 Instagram https://www.instagram.com/kevinkwanbooks/?hl=sr.



                                           

Njujorčanka Rejčel Ču zamišljala da će imati fin, godišnji odmor

 sa svojim momkom Nikolasom Nikom Jangom u njegovom

 rodnom Singapuru. Ali Nik joj prećutao da je bogati naslednik,

 jedan od najpoželjnijih neženja u Singapuru i ima mnogobrojnu,

 specifičnu porodicu...




  Glavne junake Rejčel i Nika sam ubrzo zavolela, njih dvoje su

 želeli provesti normalni, dugi godišnji odmor i pravi zaplet počinje 

 kada

 se ona upoznaje sa njegovom suludom bogatom porodicom (ima

 ih normalno prizemnih, sva sreća i ključne ću navesti u 

 sledećim redovima).



  Na samom početku, jedva sam skopčala rodbinske odnose i 

 pojednostavljeno porodično stablo tri porodice (najdominatnija je

 porodica Jang). Najomiljeniji likovi su mi:Astrid (ima je dosta

 u knjizi, Nikova sestra od tetke), Fiona Tung, Go Pejk Lin 

 (Rejčelina najbolja prijateljica+normalna mlada bogatašica),

 Oliver Ćen (Nikov rođak).




  Elinor (Nikolasova majka) misli da će jednom tajnom odlasku

 pokušati upropastiti vezu sina jedinca (iako je mislila da time čini

 dobro), ovde mi se dopalo što ipak likovi imaju ne samo 

 materijalne (da li će im novac i status ostati, trka za novcem i

 slično), već emotivne i unutrašnje probleme.



  Kvan zapravo na satirično originalan način ismejava ta negativna

 bogataška očekivanja, njihov ukus po načinu razgovora,

 modnog stila i jasno mi bilo da on kroz svoj književni jezik kaže

 stop tom snobizmu, površnosti i duhovno emocionalne 

 ograničenosti koju većina iz te tri dinastije na žalost ima.



  Prvi deo gde je par otputovao za Singapur mi bio dinamičan,

 sa jakim opisima njihove kulture, jela i pića (neka od njih bi rado 

 probala da sam tamo), pokušaji sabotaže Rejčel su bili nalik

 američkim tinejdž filmovima i trebalo to biti sa smislenijim i

 boljim akcijama.


  Drugi deo sa venčanjem Nikovog najboljeg prijatelja Kolina

 sa ,neželjenom' najslabiji, treći deo gde Rejčel na šokantno težak

 način otkrila deo svoje porodične istorije me rastužio i 

 očekivala sam da će biti gorki i trajni raskid sa Nikom.


  Kraj je ispao na kraju divan, jedva čekam da pročitam i drugi deo

 ove trilogije.



 Ocena 9.5  



     

Нема коментара:

Постави коментар