среда, 21. фебруар 2024.

Navijala sam za ovu kombinaciju

 



  Simona Arnstet je rođena u Pragu i kao mala sa porodicom se

 preselila u Švedsku.


 Sajt je na njenom maternjem i na linku ima engleski biografsko

 poslovni deo https://www.simonaahrnstedt.se/kopia-pa-om-simona.


 Instagram https://www.instagram.com/simonaahrnstedt/.


                                                

  Leksija zbog manjka samopouzdanja po pitanju svog stasa,

 budućnosti kopirajt agencije gde radi (biće novi vlasnik neka

 osoba sa strane) i

 tugaljivog privatnog života (ispalile je ,prijateljice'). Otišla u bar,

 radi opuštanja uz piće, a zapravo se pijana otvorila muškarcu kog 

 sočno poljubila+ žestoko ispovraćala po njemu. I nije očekivala

 da će baš taj (Adam Nilund) biti njen novi šef...




  Polako sam se navikla na njeno ime (očekivala sam da će se zvati

 Astrid, Karola, Agnes, Eva ili nešto slično), Leksija ima po 

 normalnim merilima fin stas (nije predebela, niti pretanka) i totalno 

 mi bio neobičan početak i upoznavanja njenog lika. Sa Leksijom se

 može poistovetiti skoro svaka žena i navijala sam da ona konačno

 dobije veće unutrašnje samopouzdanje.



  Sa likom Adamom sam kliknula tek kad je bolje upoznao

  Leksiju (imao je dva ne za nju, od kojih jedno bilo u baru)  

 ne samo kao koleginicu, nego i privatno. Jedan od retkih

 muškaraca koji u nju nije gledao kao punačku i jadnu gubitnicu.

 Već ženu koja ima stav, mozak i ljudskost (što neke

 njene kolege namerno nisu uvidele njene 

 pluseve). Ujedno, da u potpunosti voli i ceni kao osobu.



  Leksijina najbolja prijateljica umetnica Siri meni bila potpuno

 super sporedni lik (podrška/ realni kritičar 

 prijatelj), kao i 

 Adamov najbolji prijatelj policajac

 Bašir (Siri i Bašir se zapravo sreli, na jednoj specifičnoj

 promociji, to poglavlje mi bilo smešno zabavno).



  Roj (Adamov mentor), alfa mužjak iritantan lik i tipičan 

 predstavnik muškaraca koji mrze žene netipičnog izgleda i 

 ponašanja. Zajedno sa Rojom, odvratan je bračni

 par Leo (Leksijin kolega) i podkasterka Josefin.


  Rebeka (Rojeva najmlađa ćerka i miljenica+Adamova nekadašnja

 mladalačka ljubav) mi bila i za osudu i za žalost.

 Ipak, u jednom događaju, ona doživela veliku,

 pozitivnu promenu.



  Inače, nisam za veze između nadređenih i 

 radnika, a pošto je ovo fikcija, navijala sam

 da Leksija i Adam ipak budu u vezi (njih 

 dvoje vole hranu, oštroumni su, pametni, osećajni

 za prave ljude i jednostavno, kliknuli kao par).


 Njihove intimne scene (nisu nalik 


 su bile prirodne, imale smisla i prvi put

 između njih se desio kad sam najmanje

 očekivala (nakon jednog velikog tužnog

 događaja, neću odati kome se to 

 desilo).


  Leksijin veliki govor na dodeli posebne

 nagrade na polju reklama je bio filmski 

 upečatljiv, sa ozbiljnim i odličnim porukama.

 
 Ja koja inače veoma retko proviruje 

 poslednje stranice knjige sam morala da saznam

 epilog (želela sam da odam, a on je ispao 

 pozitivan).


  Naslov mi bio tajnovit i evo mog gledišta šta je

 za Leksiju i Adama bilo sve i ništa (to napominjem, pre nego što

 su se bolje upoznali).



                               Leksija

  Njoj je sve dobro bila hrana, posao, istraživanje

 društvenih mreža i prijateljica Siri.

 Ništa je bio odnos sa majkom (njenu mamu sam

 na kraju razumela zašto se tako ponašala i

 uspele poboljšati odnos) i ljubavni život (slabašan i loš).




                               Adam


 Njemu je sve dobro bila hrana (da, da, i on

 deli istu ljubav prema hrani kao Leksija), posao i status moćne,

 poslovne ličnosti.


  Ništa je bio odnos sa porodicom (potresno mi

 bilo za čitanje, dobro se uzdigao iz tih tuga i 

 užasa koje doživeo u svojoj maloj porodici) i

 ljubavni život (površan, osim one veze sa 

 Rebekom, koja ipak nije uspela na duže staze).




  Ova knjiga zaslužuje ekranizaciju na tamošnjem

 terenu i bila bi sigurno hit mini serija ne u 

 Švedskoj, nego i šire. 




  Ocena 10
 


                                         

Нема коментара:

Постави коментар