четвртак, 26. новембар 2015.

X-men stripovi-,Days of future past' i ,X-men Age of apocalypse' (,The complete epic 4')




   Oba stripa su uzeta u Američkom kutku i imam polovično

 mišljenje. 

                                            

            Prvi strip ,Days of future past' (,Dani buduće prošlosti')





Epizoda sa spašavanjem Storm i duboka nevolja Nightcrawler-a



  Osim ove epizode, tu  je epizoda primljenje Kity Pride bila 

 u redove X-mena, kao najmlađi član. Tokom te užasne

 apokalipse za mutante i Kity Pride iz tadašnje sadašnjice se

 pokušala vratiti u prošlost i spasiti predsednika Amerike (od tog

 ubistva je i počela ta apokalipsa i početak kraja za mutante).

 Epizoda sa Nightcrawler-om i njegovim spasom mi je bila

 najinteresantija, najtužnija mi bila epizoda prisećanja Jean Grey

 Summers (Džin Grej Samers). Naslovnica ovog stripa dovoljno

 govori, bogat i jak kolorit, tekst se lako čita (nisu sitna slova) i

 preporučujem.

 Ocena 10/10


                                      


                             Drugi strip ,Age of apocalypse-The complete epic 4' 

                        (,Godina apokalipse-Kompletna bitka 4'

   Šest različitih segmenata te mutanske apokalipse i bitke je 

 ubačeno u  ovom stripu, to može biti dobro i loše. Kad otvorite

 i pročitate početak ovog stripa, on odiše sa dosta senki, tamnim 

 bojama i zbrkanošću rasporeda crteža.

 Neke od likova sam tek u ovom stripu otkrila, Nightcrawler je

 nacrtan nalik manga stripovima, što mi se ne sviđa. Posebno mi se

 dopao deo kad su trebali spasiti nepoznatog momka koji i ne zna da

 je mutant. Slova su čitljiva, kolorit i dobar i loš. Očekivala sam

 mnogo više od ovog stripa. Veću akciju, jasniji raspored slika i

 bogatstvo ove priče.


 Ocena 6/10





Нема коментара:

Постави коментар