понедељак, 4. јануар 2016.

Da li se starija Bridžitka uspešno snašla u totalno savremenom životu?Online i offline?




   Nisam uzela prve dve knjige (ccc za mene) o jednoj od omiljenih 

 ženskih literalnih i filmskih likova. Čim sam uzela ovu knjigu,

 postala mi je omiljeni lik.

 Čim vidim obe knjige u biblioteci, uzimam ih pod obavezno!








Bridžet Džouns (Bridget Jones) je na žalost udovica sa dvoje male

 dece, sinom Bilijem (Billy) i ćerkom Mejbel (Mabel).

 Razočaralo me što je on preminuo (vi koji ste čitali obe knjige,

 znate ko je bio njen muž). Ponovo se ugojila, svoj emotivni

 bedak leči kroz brzu hranu i slatkiše i 

 nema želju pronaći novu srodnu dušu. Sinuli joj ciljevi u glavi.

 1. Mršavljenje i vežbanje.

 2. Otvaranje profila na nekoj od društvenih mreža. 

 3. Napravi svoj scenario koji će jednog dana biti ekranizovan.

 4. I naravno pronaći pravog dasu.

  Napravila je Tviter (Twitter)  profil i bila u kratkom očaju što

 ima malo pratilaca. Međutim, impresionirala jednog tipa svojim 

 posebnim humorom preko Tvitera i rešio je pozvati na sastanak. 

 Ispostavi se da je mlađi od nje skoro dvadesetak godina i

 počeli se zabavljati. Jedan od Bilijevih profesora stalno ima neke

 neobične susrete i  zanimljive razgovore sa Bridžet...


 Treći knjiga o Bridžetinih životnih pustolovina me nasmejao u dve

 prilike. Zamišljala sam Rene Zelveger (Renee Zellweger)

 kao Bridžet iz ove knjige i najviše mi se dopalo kod nje što ima 

 vrline i mane, kao sve žene ovoga sveta. Genijalan britanski 

 humor, smešno, dirljivo i kraj me u potpunosti iznenadio. Da li se 

 pojavljuje

 Daniel Cleaver (Danijel Kliver) u ovoj knjizi i na koji način, tajna

 broj 2.

  Ocena 10/10 

Нема коментара:

Постави коментар