петак, 1. јануар 2016.

Ulica otvorenog srca-Požeška. Posebno uživanje! :-)



   Posle zabavnog i veselog dočeka Nove Godine kod Jece na 

 Novom Beogradu, sledeće jutro odnosno juče, Vuki i ja smo pravo 

 krenuli na ovu specijalnu destinaciju. Prijalo je što nije danas 

 bio sneg do kolena već sunce. Kupila sam za nas

 dvoje crveni nos i donirala za dnevni

 boravak na Julinom Brdu i kupovinu tableta za učenike jedne škole

 u Belinim vodama.

                                                



  Voditeljka programa bila Katarina Šišmanović, pa da počnemo.


  1. Pobednica časopisa ,Story' konkursa od pre pet godina (da,da

 samo retki su to znali), trećeplasirana u drugoj sezoni ,Prvi glas

 Srbije' i učesnica prve sezone ,Tvoje lice zvuči poznato'. Njen

 umetnički Cv je jako poznat. 

                                           


 Sara Jovanović, Sara Jo ili Džo je odlično otvorila 

 muzički deo ove manifestacije. Izvela je 

 svoje pesme, novije strane pesme i

 nešto malo stranih pesama iz ranih dve hiljaditih. Još je uspela

 plesati po spoljnoj temperaturi od tadašnjih -6 stepeni u podne,

 uz odličnu, raznovrsnu koreografiju (kao mlađa je trenirala

 klasičan i moderan balet, kao i hip-hop). Na Sarinom nastupu, sve

 su bile devojčice, mlađe od Vuka i mene. Od publike, bili su neki

 iz naše generacije. Svi oni koji organski nju ne podnose (bilo

 imenicama, glagolima ili pridevima), mogli su

 doći danas je slušati i 90% mrzitelja bi sigurno promenilo mišljenje.

 Ona je samo godinu dana mlađa od mene (ja sam 1992, ona 1993.

 godište) i volela bih da izda neku pesmu i na italijanskom (rođena

 je u Rimu).

 Ocena 10/10


 2. Jedna od super pevačica iz devedesetih, bila u poznatom duu

 gde se nizalo dosta hitova, kao solo izvođač je još bolja. Završila

 je FDU u Beogradu, za smer filmska i televizijska produkcija.


                                             


  Stil Ane Stanić mi se mnogo dopao, naravno i pevanje. Anina

 publika je bila porodičnog tipa i generacije od 25 do 40 godina.

 Izvodila je svoje sjajne standardne pesme ,Molila sam anđele',

 ,Nostalgija' ,Točkovi' i druge. Oduševilo me to što su deca i neki

 iz moje generacije došli pogledati njen nastup. Od publike je

 preovladavala mlada žena sa belo crnim kaputom u pozitivnom

 smislu. Kao i mama obožavateljka sa jednomesečnom bebom koja

 tada mirno spavala. Njena pesma ,Neka gori sve' sa novog albuma 

 ,Priča za pamćenje' , izdat prošle godine je fenomenalna, ugrabiću

 vreme da preslušam ceo njen album. 

   Ocena 10/10


   3. Novotalasna, sint pop, pop, pop-rok (imali su kratko i folk 

 momente). Ova grupa je prošle godine napunila 35 godina staža i to

 jako uspešnog. Menjali se svirači, prva pevačica Zana

 Nimani (po njoj je nazvana grupa) odavno živi u

 Kanadi, dve imenjakinje (Nataša) su kratko bile u grupi i na kraju,

 ostadoše samo dvoje. Jedan od osnivača grupe Zoran Žika

 Živanović i četvrta pevačica Jelena Galonić.


                                                


  U prvoj pesmi, matrica išla na pola i svi iz publike smo bili u čudu.

 Isti slučaj se desio u drugoj i trećoj pesmi i sve tako do kraja

 njihovog nastupa.

 Žika je bio posebno neraspoložen zbog ovih tehničkih neprilika,

 bar je sintisajzer i Jelenin glas bio uživo. Jelena oraspoložila

 publiku spontanim, zanimljivim pričama, nekad se i Žika ubacivao.

 Pola matrica, pola uživo za nas publiku nije bilo strašno i

 Zana su ispali profesionalci i odlični. Njihovu publiku su činili

 porodični ljudi (bilo i starijih od njih) i nekolicina mlađih osoba.

 Prštala je samo pozitiva i za kraj trebala biti izvedena njihova

 novija pesma ,Maco', ali su tehničke greške učinile svoje.

 Ocena 9/10


 4. Vojvođanska specifična grupa se zvala ,Pa šta!' (dobro je što

 promeniše naziv) i tad su svirali samo po igrankama širom

 Vojvodine. Drugi naziv grupe je bio ,Seks'. Teško kontrovezan 

 zbog roditelja osnivača i pevača Baneta Krstića, naziv je morao 

 biti promenjen.

 Grupa ,Garavi sokak' se zove po knjizi poezije od Mike Antića.


                                           


  Početak njihovog nastupa... Prespor tempo i više bih volela da je

 njihov brži hit ,Skeledžija' bio prvi na repertoaru, ali im je

 oprošteno. Publika kod njih je bila najstarija, pored mene bio

 dekica, godina kao Đukin deka, iza mene dva orna raspoložena

 muškarca srednjih godina. Njegova verzija (originalna) ,Ko te ima,

 taj te nema' mi se više dopala uživo, nego u studijskoj verziji.

 Zatvorili su muzički deo sa njihovom Novogodišnjom blagom,

 prijatnom pesmom.

 Ocena 9/10


  Celokupan utisak.


  Zadovoljna sam odabirom izvođača, publika se ponašala kako

 treba i najbitnije je bilo da smo se Vuk i ja osećali fenomenalno

 gledajući muzički deo ovoga posebnog dana.


 P.S. I srećna Vam Nova 2016. godina!!! :-D :-D 


                                           


                                     

Нема коментара:

Постави коментар