субота, 5. март 2016.

Odlično moćna naslovna strana i ženski mesec (mart 2016.)



  Nju nisam očekivala na naslovnoj strani, ali mi je jako drago.

 U sadašnjici je više viđamo kao poslovnu ženu, nego glumicu i to

 vrlo uspešnu.
                                                

  Džesika Alba je dala dobre savete za sve žene kako da budu

 intelektualne, jake i budete i dalje svoje. Ta crvena naslovna strana

 je odlično jaka, kao i njen stil. Najviše me interesovalo pitanje

 zašto neke veze uspevaju, dok su druge osuđene na propast. Ali...

 Naravno da se vežbanjem smanjuje stres i zategne telo. Kojih

 10 odlika imaju mentalno jaki ljudi? Kako da kupite pravi puder?

 Moda + sport se mogu spojiti zajedno.


 + Super je bilo saznati koji glumci novije generacije se bave

 pevanjem ili sviranjem (to oni kvalitetniji, znate dobro).

 + Preporuka knjiga (samo da izađu u mojoj biblioteci).

 + Barbika će konačno imati normalniji izgled.

 + Intervju sa Ivom Chu, jednom od osnivača Chu i Chu

 firme, koja pravi originalne, zanimljive turbane. Ona je novinarka i

 vrlo aktivna na društvenim mrežama.

 + Reportaža o Dijani Paj, nekadašnjoj urednici ovog časopisa u

 Njujorku, pobedila redak oblik raka dva puta i sada živi u

 Parizu. Punim plućima i konačnim mirom.

 + Kako poznati umetnici pronalaze inspiraciju.

 + Intervju urednice emisije ,Oko' na RTS-u Vesna Damjanić.

 + Kesića kolumna o grickanju noktiju.

 + Treba li dati staroj ljubavi novu šansu?

 + Fitnes i moda.

 +Uz naočare, možete biti super našminkane! ;-)

 + Nova super hrana (samo mi se jedna ne sviđa).



 - Koga baš zanima jedan od Instagram trendova, da se poznati

 slikaju sa papirnom maskom na licu? Mene lično ne.

 - Kako su neke od poznatih devojaka/žena svojom novom frizurom

 prebolele bivšeg.

 - Prolećno modni editorijal. Manekenka me nešto nije oduševila i

 na slikama nemam osećaj da će biti proleće.

 - Zverka


 Vidite i sami da sam više pluseva dala nego minusa, ovaj broj je

 stvarno odličan za ovaj mesec. Ne bi trebalo posvećivati samo

 8. marta svim ženama, nego svaki dan!

 Ocena 9/10  

     



                                            

Нема коментара:

Постави коментар