субота, 5. март 2016.

S one strane



  Prvi put, Jeca i ja smo sinoć bile u bioskopu ,Roda 

 Cineplex' u tržnom centru ,Ušće'. Za kupovinu karata, kupujete 

 isto kao kad bi kupovali bioskopska jela i pića.

 Pre premijere, videle smo glumca Bojana Perića nakratko (Stošića 

 iz ,Vojne Akademije'), koji je otišao gledati drugi film. Sala 1 ovog

 bioskopa je fenomenalna i nas dve smo sele na odlično dvosed

 sedište, na samoj sredini. Gledaoci ovoga filma su bili sredovečni

 ljudi i bilo par starijih.


 Film ,S one strane' je dobio specijalnu nagradu žirija Europa

 Cinemas na ovogodišnjem Berlinskom festivalu i bez sumnje 

 zaslužio to.


 Kratki opis:

 Vesna je patronažna medicinska sestra i pred početak radnog 

 vremena, prima telefonski poziv od nepoznatog čoveka. Pre 20

 godina, sa svojom decom se preselila u Zagreb i sve do sada,

 uspevala živeti svakodnevnicu. Nakon poziva od čoveka,

 isplivala na površinu njena tajna...


 Ksenija Marinković je odlično odglumela Vesnu, povređenu i ljutu

 ženu nekadašnjeg vojnog lica nakon što ostavio nju i decu (od 

 kojih je jedno dete nastradalo) i biva potrešena otkrivanjem tajne.


 Lazar Ristovski ovde glumi tog nepoznatog koji je zvao i

 u ovom filmu mi se za divno čudo dopao.



 Njihovi telefonski dijalozi su ozbiljno kompleksni, sa dužim

 pauzama. Veliki plus što je film bio fokusiran isključivo na

 Vesnu i čoveka. Kraj filma će vas itekako iznenaditi, kao sve nas u

 publici. 


 Na kraju projekcije, publika i neki od novinara su mogli

 postavljati pitanja ekipi filma. Pitala 

 sam vezano za pravog Vesninog muža (samo se njegov glas čuje), 

 zbog čega ne vidimo njegov lik. Reditelj

 Zrinko Ogresta mi odgovorio da je tako bila njegova vizija i

 odgovorom sam bila zadovoljna. Prvi put sam uživo prisustvovala 

 pitanje- odgovor priči nakon filma i mnogo mi se svidelo. Film je 

 ozbiljno dramatičan, drži pažnju do samog kraja i konačno da 

 vidim tako nešto na regionskoj

 kinematografiji. Imate prilike još samo prekosutra da ga gledate u

 bioskopu Fontana u 17 sati, a u bioskopima bi trebalo uskoro, samo

 ne znam tačno kada.



  Ocena 10/10
                                           

Нема коментара:

Постави коментар