субота, 17. јун 2017.

Ranija epizoda najboljeg kviza kod nas



 Prva epizoda kviza sa najdužim stažom na Balkanu Tv slagalica ili

 Slagalica je bila 22. novembra 1993. Voditelji su tad bili Nikola

 Nešković (autor kviza) i Dragana Miličević, a u ovoj epizodi iz

 decembra 1995, videćete Ivana Bauera kao voditelja. Tokom 24

 godine koliko kviz postoji, promenio je oko 20 voditelja i igara

 (od samog početka su bile igre ,Slagalica', ,Moj broj' i ,Asocijacije').






 Prva igra ,Slagalica' mi je uvek bila omiljena (treba da se od 12

 slova, sastavi reč), druga igra ,Moj broj' može proći.


 Treća igra ,Rebus' je teža i nisam bila oduševljena njoj, dok četvrta

 ,Pročitaj me' (ima ograničen broj pokušaja pogoditi slova i kasnije

 takmičar pročitati tačno određenu misao) je zanimljiva i šteta što

 te igre nema.


 Peta igra ,Zid znanja' me podseća na ,Zlatnu žicu' (na određena

 polja, treba dati tačan odgovor i pogoditi ko je na slici). Šesta i

 uvek sjajna igra ,Asocijacije' u ovoj epizodi bila to.



 Muzička pozadina je poznata i zvučala mi veoma fino, a ipak

 preferiram današnju verziju ,Slagalice'. Plavi takmičar Siniša 

 je bio mnogo bolji od crvene takmičarke Snežane. Bauer mi ovde

 fino vodio ,Slagalicu'.




 Ocena 9

Нема коментара:

Постави коментар