субота, 16. септембар 2017.

Jedna diva...



 Film božićne tematike ,Divin Božić' je inspirisan delom 

 Čarlsa Dikensa ,Božićna priča' iz 1843. (ima mnogo verzija ovog

 dela). Sada ćemo pričati o filmu ,Divin Božić' iz 2000, koji je

 producirao VH1 (taj televizijski kanal pravi jednu od mojih

 omiljenih emisija ,Iza muzike').

 Ceo film sa prevodom https://www.gledalica.com/sa-prevodom/a-divas-christmas-carol-2000-video_f698aad01.html


 Kratka radnja

 Eboni Skrudž je jedna od najuspešnijih pop pevačica i diva, ali ima

 hladno srce i težak stav. Posetio je duh njene prijateljice i članice

 zajedničke grupe Marli, koja govori Eboni da treba biti bolja

 kao osoba. Eboni će posetiti Duh prošlog Božića, Duh sadašnjeg

 Božića i Duh Božića koji tek treba da dođe...


 Ima dosta zanimljivih opaski (i to onih dobrih), a Vanesa Vilijams

 (Eboni) je bila prava uloga i uživala sam u transformaciji njenog

 lika. Keti Grifin (Duh prošlog Božića) mi bila jako smešna i

 ozbiljna, Džon Tejlor (Duh sadašnjeg Božića) je roker duh koji

 realno i jasno govori Vanesinom liku Eboni da u sadašnjici

 treba promeniti sebe na bolje.

 Brajan Meknamara (Ebonin prijatelj Bob) mi bio veoma dirljiv i

 fino odglumeo svoju ulogu, odlične su bile i Rozonda ,Čili' Tomas

 (Marli Džejkobs, a Čili peva u grupi ,TLC') i Teri (Stefani Bidl).


 Smešno mi bilo kako je Eboni jurcala sa Duhom prošlosti i

 Duhom sadašnjosti, a sam film veoma dirne zbog njene

 tužne prošlosti.

 Ova adaptacija je odlična i mogla bih je gledati milion puta.

 Ocena 10 

Нема коментара:

Постави коментар