четвртак, 26. септембар 2019.

Političar me pozitivno iznenadio...




 Boris Džonson mi bio simpatičan gradonačelnik Londona 8

 godina (bio je u emisiji gde poznate britanske i američke ličnosti

 traže i otkrivaju svoje pretke i tako saznala ko je on), a on je 

 postao ministar Velike Britanije i jedan od najomraženijih 

 političara na svetu (o tome neće biti reči).

 Napisao je biografiju posvećenu specifičnom premijeru svoje

 države.

 Tviter https://twitter.com/borisjohnson.

 Fejsbuk stranica https://www.facebook.com/borisjohnson/.

                                               



 Vinston Čerčil (1874-1965) je bio jedna od najvećih političkih

 figura Velike Britanije i sveta, dobitnik Nobelove nagrade za 

 književnost. Boris Džonson opisuje kako je Vinston Čerčil stvarao

 istoriju...


  
 Od biografije jednog od najvećih političara prošlog veka

 koju je napisao političar i aktuelni premijer, očekivala sam

 dosadu, suvoparan narativ i preterano nepotrebne političke 

 podatake.


 Međutim, narativ Borisa Džonsona o Vinstonu Čerčilu me

 oduševio i pozitivno iznenadio. Slikovito opisao vrline, mane, 

 političke vrhunce i promašaje (ima poseban segmenat o tim 

 političkim promašajima), što retko koji biograf političara bi to 

 učinio.

 
 Što sam pomnije čitala biografiju, Vinston Čerčil kroz Borisove

 opise delovao kao da je još uvek živ i po mom mišljenju, Boris

 bi bio odličan pisac. 


 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар