субота, 12. октобар 2019.

Od 10, dve stripske avanture nisu nešto




 Jedna verzija čuvenog stripskog mađioničara

 https://kulturiska.blogspot.com/2018/03/stripski-maionicar-i-njegove-avanture.html.

 Zapravo, prezime jednog od autora Mandraka je Li Folk (ne

 Falk, kao što sam označila na prethodnom postu, niti Fok, kao što 

 piše na ovoj korici).

                                               

 Nedeljne table o mađioničaru posebne moći su iz perioda

 1948-1951...


 
 Koliko znam (možda i grešim), retko kad sam u slučaju stripova

 pročitala predgovore duže od dve-tri stranice (ovde ima čak 10 

 stranica), a u slučaju ovog sam oduševljena. On je i neka vrsta

 mini vodiča kroz priču zvanu Mandrak.


 U svih deset avantura, dopala mi se raznolikost ambijenta,

 negativaca i priče. Mandrakova desna ruka Lotar u nekim pričama

 pričao prosto proširene rečenice na gramatičko pogrešan način i

 moram priznati da je to ozbiljno bezveze. Mandrakova draga

 Narda pristojna heroina i važna pomoć, dve stripske avanture mi

 nisu nešto.


 Prva je ,Venera muholovka' koja po mom mišljenju najlošija

 (zaplet i epilog suviše prosti, nema puno akcije i bila veoma

 dosadna za čitanje).

 Druga je ,Svemirskim brodom na Veneru' (predosadan početak,

 glupo ispalo što Narda na neko vreme ispala krivac, stanovnici

 Venere čudno hirbridno nezanimljiva stvorenja).


 Velike pohvale za izdavačku kuću ,Beli put' na izdavanju ovog

 dela.


 Ocena 8

Нема коментара:

Постави коментар