недеља, 27. октобар 2019.

Sajam knjiga+medija 2019. i Sajam J=dnaki





 Prošlogodišnji Sajam knjiga i medija između slabog i osrednjeg

 https://kulturiska.blogspot.com/2018/10/sajam-knjigamedija-2018.html.


 Ovogodišnji Sajam knjiga je bio fantastičan i sa šarenolikim

 izborom. Sigurna sam da većina istih koje su bile u mom širem

 izboru završiti u biblioteci. Sve knjige sam kupila u Hali 4 (ove

 godine sam izbegla obilazak centralnog dela Hale 1, pošto mi

 ozbiljno ne odgovara gužva), dok sam strip kupila na spoljnom 

 krugu Hale 1. 

                                                     
Ceger i bedž prave odlični Škrabac, sajt+društvene mreže




 Na ovogodišnjem Sajmu medija je bilo više tv kuća (RTS imao

 veliki, odličan štand) i iznenadilo me u pozitivnom smislu što su

 uvrstili sportski kanal Arena tv. Bio je i međunarodni konkurs 

 ilustracija, a evo neke od fotki.

                                                    






 Svakako, zapratite KRIK, grupu nekoliko nezavisnih novinara koji

 raskrinkavaju sve neleganosti naše bananije po pitanju reketiranja,

 sumnjivih ugovora, raznih neistina koje serviraju njihovi mediji

 i dr. Sajt https://www.krik.rs/.

                                                  
 Deo njihovih reportaža se nalazio na ovom mini časopisu



 Od prošle godine, počeo da se održava Sajam J=dnaki koji se

 nalazi u Hali 3A i završava se danas.

 Na ovom Sajmu su učesnici udruženja, sportskih saveza osoba sa

invaliditetom i nekoliko škola. Radovi autora su originalni,

 maštoviti i veoma posebni, izložba o najvećim osobama sa

 posebnim potrebama odlično prikazivana. J=dnaki zaslužuje

 veću medijsku pažnju i sigurno ću dolaziti na taj Sajam.


 Ocena 10



                                                   

Нема коментара:

Постави коментар