понедељак, 21. октобар 2019.

Sa razlogom ima ocenu 3.33 na Goodreads-u




 Kendi https://kulturiska.blogspot.com/2019/10/kad-je-zalutao-ugledao-nju.html.


 Na Goodreads-u, knjiga sa posta ,Poljubi kišu' je dobila

 slabiju ocene i to 3.33.

                                                 
 Kratki opis

 Majkl Nelson ili poznatiji po nadimcima siledžija Mu je

 petnaestogodišnji gojazni tinejdžer. On najviše voli biti sam i

 posmatra autoput. I u jednom samotnom trenutku na tom mestu,

 bio svedok ubistva...



 Neću ga zvati Mu, već Majkl i na početku romana, njega mi bi 

 ozbiljno žao (vršnjaci su ozbiljno zli prema njemu, ima samo 

 jednog prijatelja, porodica ga očigledno ne konstatuje). Kad se

 desilo da on bude skriveni svedok jednog ubistva, očekivala sam

 da će reći istinu detektivu Kalamu i svedočiti istinu na sudu.

 I kad je počelo da dobra strana (detektiv Kalam) i loša strana

 (advokat Kita Vajna i sam ubica Kit Vajn) počnu nagovarati

 Majkla da bude na njihovoj strani, roman me ozbiljno izritirao što

 glavni lik u trilion situacija bude neodlučan.


 Neodlučni ljudi po mom mišljenju nemaju stav, podložni su da

 budu poslušni i klimaju samo glavom, lako se njima manipuliše

 itd. Jedan od retkih glavnih tinejdžerskih iritantnih likova u 

 romanu, minus dva ovog romana je što se ne zna da li je Vajn u 

 zatvoru ili ne. Da sam na Majklovom mestu, svakako bih bila na 

 strani dobra i ne bih se bojala reći istinu.

 Šta bi ste vi radili da ste na Majklovom mestu? Biti trilion puta 

 neodlučan i ne doneti pravu odluku ili se odlučiti i reći bez 

 stega istinu? Ako ne volite takve likove nalik Majklu, nemojte ni 

 slučajno čitati ovaj roman. Ozbiljno će te biti izritirani, stati na 

 pola i sigurno istu vratiti u biblioteku (ili pokloniti nekom, al'

 bolje da poklonite biblioteci).


 Ocena 4  

Нема коментара:

Постави коментар