недеља, 7. јун 2020.

Drugi čin, prespor i predosadni tok




 Zagonetne varijacije

 https://kulturiska.blogspot.com/2020/06/duodrama-o-ljubavnom-trouglu.html.


 Odlična veronska varijanta opere sa ovog posta

 https://muaria.blogspot.com/2018/08/opera-melodrama-vredna-gledanja.html.


 Naša verzija opere ,Toska' na ovom postu je iz 2014. godine,

 izvedena u Narodnom pozorištu, dirigent Ana Zorana Brajović.



                                               Uvod




                                        Kavaradosi i Toska




                                          Simpatična scena sa

                                   Crkvenjakom i decom



                                             Skarpija


                                          Kavardosijev poslednji dan                                                                                           

 Prvi čin išao dobrim, dramatičnim tokom i veoma mi se dopao.

 Za veliku pohvalu su Ana Rupčić (Toska), Dejan Maksimović

 (Kavaradosi), Pavle Žarkov (Crkvenjak).


 Drugi čin, prespori i predosadni tok na moju veliku žalost,

 gluma i pevanje Miodraga D. Jovanovića (Skarpija) mi bilo

 posebno ravno.


 Treći čin, odgledah veoma malo (pošto me razočarao tok drugog

 čina) i očekivala sam više od naše varijante jedne od čuvenih

 Pučinijevih opera. Posebne pohvale zaslužuju i deca iz hora

 Horislavci.


 Ocena 8    



                                                      

Нема коментара:

Постави коментар