уторак, 8. септембар 2020.

Zamorni ,Otimač duša'




 G.P Tejlor je engleski pisac koji bio policajac, motorciklista i

 vozač jedne rok grupe.


 Napisao tri trilogije i jedan serijal ,Otimač duša' (po knjizi ima

 jedan američki hevimetal bend).

                                                   

 Obadaja Demural je visoki negativac čarobnjak koji traži dva

 amuleta (čim se oni spoje, vlasnik će vladati svetom). Etiopijski

 dečak Rafa, Tomas, mladi lopov Džejkob i muškobanjasta

 Rafina i Tomasova vršnjakinja Kejt će se uskoro boriti protiv

 Obadaje...



 Obadaja, jedan od najdosadnijih književnih negativaca na

 polju epske fantastike. Različitost četvorke me oduševila,

 a kako se odmotavao klupko priče i kad su bile zajedničke borbe 

 protiv Obadaje i par osoba, nit' mi ostalo u sećanju, nit' bilo 

 zanimljivo.


 Od njih četvoro, Rafa mi bio najbolji, zbog blage prirode i topline.

 Glavni lik Tomas dosadni lik broj dva, Kejt razočarenje (nije mi 

 smetalo što je njen lik muškobanjast, već njen kukavičluk i 

 podvodljivost) i Džejkob bio specifično dosadni dendi lopov.


 Ovde, suština borbe dobre i zla ispala posebno zamorna. I 

 presrećna sam na neekranizaciji dela (isto bi dobilo brdo 

 Zlatnih malina).


 Ocena 2 

Нема коментара:

Постави коментар