четвртак, 24. септембар 2020.

Probala sam zavoleti seriju o hotelu i porodici...

 


 Hotel Balkan je naša/bosanska serija snimljena ove godine koja će

 imati dve sezone.

 Deo producentske kuće koja radila seriju i samoj seriji

 https://bosonogaproduction.com/project/hotel-balkan/.


 1. epizoda (samo sam nju gledala) i sve epizode

 https://domaceserije.net/gledaj-online/hotel-balkan-2020.


 Branko Kuzurović je vlasnik hotela Balkan sa zdrastvenim

 problemom koji zasada vešto krije. Braća Dragan i Goran imaju 

 suzdržan odnos, Goranova kći Vera osvojila teniski turnir, dok

 Draganov sin Dušan ima svoje trzavice. Uporedo, upoznaju se

 u prošlosti Vid i Marija...


 Radoje Čupić kao Branko briljatno odglumeo osobu koja pokušava

 uspostaviti ravnotežu između posla, porodice i sebe, zdrastveni

 problem koji polako ušao u njegov život će uskoro postati sve

 gadniji. Njegov lik bio u pogrešnom trenutku egoističan i 

 upropastio sinove. Radojeva kraća, a opet dobra uloga

 https://kulturiska.blogspot.com/2020/08/hoce-kuci-gde-joj-se-tacno-nalazi.html.


 Lik Saše Torlakovića u vidu starijeg sina Gorana sam pokušala

 razumeti i saosećati, al' on nema ni trunku ambicije za lični 

 napredak, ne volim potpunu ravnodušnost i struktura njegovog

 lika me razočarala.


 Goran Jokić (mlađi sin Dragan) solidan u ovoj ulozi, ostali članovi

 porodice u vidu bivše Draganove žene Ljiljane (Slađana Zrnić) i

 Goranove žene Ljubice (Miljka Brćanin) ok.


 Najmlađe generacije Kuzurovića su dobile donekle prostor u prvoj

 epizodi i osećam nepunoću njihovih priča (prvenstveno kod

 Vere, Goranove i Ljubičine kći- Milica Glogovac), što mi po mom 

 mišljenju veoma žao.

 Danilo Kerkez kao Draganov sin Dušan srednji nivo.


 Bora Nenić i Nataša Ivančević kao osoblje Dragi i Draga su super

 odglumeli i po mom mišljenju su osveženje prijatelja koji se 

 ponekad bockaju.


 Bila sam potpuno na strani mlade kuvarice Bisere (Nataša Ostojić)

 i žao mi bilo njenog slomljenog srca.


 Retrospektivom upoznavanja Vida (Željko Erkić) i Marije

 (Tamara Milošević) nisam uopšte oduševljena, zbog čudne sporosti,

 ravne linije i bledog utiska.


 Rastužio me uvod epizode, velike pohvale za originalnu špicu i

 muziku u pozadini, studijska scenografija takođe na nivou.


 Predugo je trajala prva epizoda, radnja u nekim trenucima bila 

 apsolutno nepamtljiva i sveukupno, razočarenje iste je između

 srednjeg i višeg nivoa.


 Da li ću nastaviti sa gledanjem?


 Ne nastavljam sa gledanjem. Očekivala sam dinamiku preplitanja

 između prošlosti i sadašnjosti, da ide nekim bržim tokom, situacije

 glavnih likova da budu životno kompleksnije. Na IDMB-u dobila

 realnu ocenu 5.7.


 Ocena 4    


  

Нема коментара:

Постави коментар