понедељак, 5. април 2021.

Najstariji član Matića ispao gadni zlotvor

 


 5. i 6. epizoda https://kulturiska.blogspot.com/2021/03/zabranski-stvor-je-rod.html.


 7. epizoda 


 Velibor iznenada došao na zabavu kod Maksimovića i umalo 

 napravio problem, Miona rekla tati tajne za Vlastu (Bojanov otac) i 

 nju u kolibi zaključao...


 8. epizoda 


 Velibor je na žalost zatočio Mionu u kolibi i otkrio detalje o svojoj

 prošlosti...


 Pridodaću još reči vezano za naslov ovog posta. Prvobitno, bilo

 mi u ranijim epizodama žao Veliborovog lika, ali sam ga zamrzela

 u 8. epizodi (Žarko ispao posebno uverljiv u ovom liku). Jedan

 deo mene misli da će nekim misterioznim čudom biti Miona

 spašena, drugi deo misli da će ona biti ubijena od Velibora,

 Mačjeg smeha/Petra (Veliborov sin) ili Baba Gube za koju sam

 sigurna da je Svetlana.


 Cela 8. epizoda ove serije me jako iznervirala zbog radnje,

 Veliborove grozne druge strane, Mionine bespomoćnosti, a od

 svega toga me iznervirala Dejanova naivnost što odma' nije

 pritisnuo Velibora!!!


 Ocena za 7. epizodu 9.5

 Ocena za 8. epizodu 9


 Sveukupno 9.25

 

 

Нема коментара:

Постави коментар