среда, 6. октобар 2021.

Svakako bolja od istoimene serije

 


 Nisam gledala istoimenu seriju ,Ranjeni orao' (ista me apsolutno

 nije zanimala, a ono što sam videla me nije oduševilo), a pre

 Šotrine serije, bila snimljena istoimena pozorišna predstava iz 

 Ateljea 212. Na ovom videu, videćete tv verziju iz 1977, rediteljka 

 Soja Jovanović (scenario Borislav Mihajlović Mihiz).


                                                     

 Mir Jam nas uvodi u životnu priču mlade devojke Anđelke

 Bojanić...


 Ružica Sokić kao spisateljica ovog dela Mir Jam mi bila raznovrsna,

 živopisna i izrazi lica sjajno odglumljeni. Jelisaveta Seka Sablić 

 (Anđelka), Feđa Stojanović (Nenad), Bora Todorović (Gojko, 

 Anđelkina prva ljubav), Renata Ulmanski (Anđelkina tetka Nada 

 Todorović) su bili izvrsni.


 Sojina režija ovog dela nema limunada otegnutost u radnji,

 banalnu glumu, dinamičnija i svakako bolja od serije. Originalne

 pesme napravio Vladimir Vitas i one idu uz atmosferu i tematiku

 predstave. Lično, šteta što nije serijsku verziju režirao neko nalik

 Soji (Zdravko Šotra je dobar reditelj, al' njegov poslednji

 projekat me razočarao https://kulturiska.blogspot.com/2021/04/drama-o-ovom-nasem-kralju-trebala-biti.html),

 možda bih imala simpatije i saosećanje prema glavnim likovima.


 Jedina mana ove izvrsne pozorišne verzije jeste scenografija.


 Ocena 9

Нема коментара:

Постави коментар