субота, 17. септембар 2022.

Glavna junakinja mi postala antipatična

 



 Rejčel Vinters je engleska književnica i kod nas su prevedene njene

 dve knjige, među kojima i ova sa posta.


                                                   

 Ivi sanja da postane scenaristkinja i godinama

 radi kao desna ruka Vilijama Džonatana Trećeg, poznatijeg kao 

 Monti. Agencija je u ozbiljnim problemima i od najjačeg klijenta 

 Oskarovca Ezre  Čestera je zahtevano da napiše romantičnu 

 komediju. On ni u ludilu ne želi pisati scenario tog tipa i da li će Ivi 

 uspeti predomisliti njegovo mišljenje i odraditi oboje posao?



  Početak priče mi bio dosadnjikav, Ivini motivi su

 na početku tog zadatka bili simpatični, veoma životni i zabavni. Na 

 žalost, vremenom mi postala antipatična, nerazumljiva i naprasita u

 pogrešnim trenucima i ovde ću navesti neke od ključnih trenutaka.


 1. Izneverila žestoko jednu od najboljih prijateljica ne jednom, nego

 dvaput (svako normalan bi prekinuo takav odnos).


 2. Predugo je trpela svog šefa Montija (ispade da je volela biti

 mazohista baš dugo).



 Scenarista Ezra je lepotan kretenčina koji sa Ivi igrao odnos

 toplo-hladno i smetao mi tokom cele knjige.


 Nekadašnji fotograf Ben je svakako bolji od Ezre, s' tim što i on

 imao pogrešne žute minute prema Ivi i na jednom svečanom

 događaju napravio bespotreban incident. Ivini prijatelji, ovde sam

 plus i minus. Minus i to ogroman je jedino Sara (primadona i teško

 razmažena). Džeremi mogao proći (imao je i on diva momente, 

 samo na kulturnijem nivou od Sarinih), Marija bila najbolja 

 od svih prijatelja, po pitanju ponašanja i stavova i potpuni plus.


 Benovu kći Anet koja je rođena gluva i nosi slušni aparat sam

 zavolela i ona zajedno sa Marijom i Ivinom majkom bila 

 najnormalnija i najbolja u ovoj knjizi.


  Za poslednje poglavlje i konačni kraj dela, moram priznati da su me

 oduševili i Ivi dobila lep, srećan kraj. U pravom životu su postojeće

 takve situacije nalik Ivinoj, samo da sebi nije iskomplikovala 

 bespotrebno život za vreme izvršenja svojih zadataka i napravila

 određene probleme.


 Po mom mišljenju, ukoliko pomisle na ekranizaciju iste, bio bi

 težak promašaj samo tako da preuzmu celu knjigu (ja da

 sam scenaristkinja, izmenila bih dosta u ovom slučaju).



 Ocena 6 

 
 

Нема коментара:

Постави коментар