четвртак, 23. фебруар 2023.

Jako slaba naša verzija....

 


 Lako je Raletu naša verzija američkog, zabavnog i

 odličnog sitkoma

 ,Svi vole Rejmonda' koji se davao kod nas na nekadašnjoj

 Avala tv.

 Imaće 40 epizoda, epizode https://balkanteka.net/category/domace-serije/lako-je-raletu/. Napominjem da sam pogledala samo 1. 

 epizodu, u kasnijim redovima će te shvatiti i zašto.


                                           

 Andrija Milošević kao naslovna uloga Radivoje Rale Todorović mi

 u nekim trenucima bio baš smešan, u nekim ne.



                                            



 Maša Dakić (Raletova žena Ivana) fin glas i ok gluma (njen

 primarni glumački posao je pozajmljivanje glasova za crtane i 

 animirane filmove, jedna od poznatijih tih uloga bila ,Jagodica

 Bobica').


 Ljiljana Blagojević i Branimir Brstina kao Raletovi roditelji

 Jelica/Cica i Dragan solidan nivo, dok Aleksandar Srećković

 Kubura (mlađi brat policajac Stojan Stole) predosadan.


 Deca u vidu Petre Semiz (Maša) i stvarnih braća blizanaca

 Ilije i Matije Lukešević (Predrag i Nenad) ok.


 Očekivala sam da će imati duh jedne prosečne tv srpske porodice,

 bez američkih sitkom uticaja, glume i grimasa i ne iznenađuje što je

 ocena na IMDB-u 2.9. Moja ocena će biti za nijansu blaža, a ona 

 je...


 Ocena 3.5


 Da li ću nastaviti sa gledanjem?


 Ne. Imala sam viša očekivanja od naše verzije (originalnije i

 modernije viđenje, da su kostimi i šminka i gluma bili blago

 drugačiji) i serija baš traje predugo (50 minuta).  
                             

Нема коментара:

Постави коментар