среда, 1. фебруар 2023.

Ovde su svi odrasli bili prekomplikovani

 


 Ema Straub je američka književnica i vlasnica knjižare,

 sajt+društvene mreže http://www.emmastraub.net/.


                                       

 Astrid Strik bila svedok saobraćajne nesreće, prisetivši se davno

 potisnutih događaja, gde njena sada odrasla deca nisu u nekim

 odnosima sa njom, kao i međusobno. Dolazak Sesilije (ćerka

 njenog najmlađeg deteta) je Astrid doneo...


 Zar nije Astrid mogla ranije da se promeni, kao i svoj odnos

 sa decom da poboljša u slično vreme, već morala biti svedok

 saobraćajne nesreće i tad ostvari promene? Nisam očekivala

 promenu u njenom ljubavnom životu (opisi te promene mi se

 nisu stopili u vau ili posebne momente), iako je ta osoba sa kojom

 stupila u odnos divna, blaga i taman osećajna.


 Nekako mi uvod u te promene bio težak za čitanje

 (prevod mi bio odbojan i nečitljiv), Sesilija mi od svih

 odraslih imala trezvenije, razumnije postupke i stavove i 

 najzabavniji lik u celoj knjizi. Bilo mi žalosno što je roditelji 

 sticajem okolnosti poslali kod babe (biće vam jasnije kad pročitate

 knjigu).


 Najstariji Eliot radoholik, mnogo krut i suviše hladan, iako ima

 dobru ženu i ok male dečake blizance (ponašaju se za svoje godine

 tipično).

 

 Srednje dete Porter (u pitanju je devojka), hoće da je vole svi, ali

 pravila životne greške od kojih je jedna bila totalna pogrešna

 romansa.


 Najmlađe dete Nikolas Niki imao masku super miroljubivosti, 

 najpoznatija ličnost u svojoj porodici (glumac) i nerviralo me

 kod njega malodušnost i što negirao bezbroj problema u svom

 porodičnom životu.


 Sesilija stekla polako posebnog prijatelja i njegov lik mi se

 baš dopao, ovde su odrasli svi bili prekomplikovani i jedva

 sam dočekala kraj čitanja (pretposlednje i poslednje

 poglavlje je bilo lepo). Ako bi mi dospela u ruke engleska 

 varijanta, svakako bih je pročitala.


 Ocena 7  

Нема коментара:

Постави коментар