среда, 20. септембар 2023.

Tragovi u deset kratkih priča

 


 

  Zoran Ž. Paunović, pisac i prevodilac sa engleskog i

 makedonskog jezika.


                                          


  Kroz deset priča, ostavljeni su tragovi koji na prvu loptu ne deluju

 da imaju zajedničku nit, ali imaju u vidu jednog našeg praznika.



  Na početku čitanja, delovao mi je kao dobar uvod u ozbiljno

 savremen film, naslovi filma su kratki i prikazuju odličnu suštinu

 istih.


 Kao i obično, priča o gospođi Ružici koja se ispovedila barmenu 

 Bojanu.


 Dobro jutro, prijatelji Marko i Boban imaju lične muke koje na

 početku nisu mogli rešiti.


 Prozori, Bojan iz prve priče ne može preboleti svoju prvu ljubav i

 gleda izdaleka kroz njen prozor.


  Žurka, Marko iz druge priče otišao da pravi Saški društvo i ona

 poseti svoju baku.


  U susretu, Maja je ubeđena da će se udati za Bobana, lika iz druge

 priče.


  Božić me od svih priča najviše potresla i rastužila, ipak ima dobar

 kraj.


  Dečaci i vrapci, slikovito maštovit prikaz šta bi bilo da jedna

 od glavnih junakinja nije učinila jednu određenu stvar. 


 Džoni je zapravo zove Siniša i otkrio nešto što ga porazilo na

 neko vreme.


 U priči ,Skok', sva sreća ta osoba nije skočila u potpun kraj i

 ,Zimska priča' se završava u blago daljoj budućnosti, što nisam

 očekivala.


 Iako sam htela da me te priče na neki način opuste, zadobijem

 neku pouku i daju podstrek za određene stvari, kod većini tih

 priča sam osećala jaku književnu setu, pošto se priče rade u zimi,

 hladnoći i zatvorenom.


  Ocena 7


Нема коментара:

Постави коментар