уторак, 19. децембар 2023.

E, ova samopomoć knjiga je...

 



  Mark Manson je američki autor dela samopomoći i bloger, napravivši

 bum sa delom na ovom postu (ima i drugi deo).


 https://markmanson.net/.


                                           

  Kroz devet poglavlja, upoznaćete se sa potpuno drugačijom 

 knjigom samopomoći/popularne psihologije.


  Tu nema savršenog recepta za sreću, uspeh, pozitivnu energiju,

 već će vas ovo delo otrezniti do velikih razmera, direktnih i

 jasnih kritičkih rečenica i saveta koji će vam na početku biti

 jao ne ili ne mogu to učiniti (naravno da svako od nas može 

 primeniti savete iz ove knjige).



   Nazivi poglavlja mi se mnogo dopadaju, evo i kraćih utisaka

 za svako od 9 poglavlja.

 
  Naziv prvog poglavlja ,Ne trudi se', bio mi umni udarac u

 glavu, ali je jasno objašnjeno zašto se ne treba previše truditi

 za sve.

 
 U drugom poglavlju ,Sreća je problem', Manson odlično

 iskritikovao savremeno društvo koje nenormalno

 propagira da svaki dan moramo biti srećni i ne smemo dozvoliti

 oblačić/oblak nesreće.



   Treće poglavlje ,Nisi poseban', jako dobro kroz jednu ličnu

 Mansonovu priču sa velikom lekcijom.

  
 Za četvrto poglavlje ,Vrednost patnje', mislila sam da će mi biti 

 veoma teško za čitanje, sumorno, ali ispalo je da to poglavlje vredi 

 pročitati u celosti.



 Ozbiljan aplauz za peto poglavlje ,Uvek ti biraš' (samo ću to reći).


  Šesto poglavlje ,Grešite u svemu' (,A grešim i ja') bilo najveće

 otrežnjenje za mene, veoma korisno i dobro došlo.



  Sedmo poglavlje ,Neuspeh je put napred', takođe odlično, kao i

 osmo ,Važno je reći ne'.


  Deveto i poslednje poglavlje ,...A onda umreš' bi trebalo većinu

 ljudi da žestoko i ozbiljno otrezni, prihvati u potpunosti smrtnost i

 ceni ovaj svoj trenutni život.
 

 Za ovo delo, vredi dati novac, a ako želite možete kupiti i radnu

 svesku (takođe zanimljiva, nalik knjizi).



  Ocena 10
   

Нема коментара:

Постави коментар