понедељак, 29. јануар 2024.

Istok i Zapad bi mogli...

 



  Sjajan strip u boji i saradnja sa Predragom Đurićem

 https://kulturiska.blogspot.com/2017/05/decak-zeli-promeniti-svet.html.


  Jelena Vučić završila osnovne i masters studije na Fakultetu

 primenjenih umetnosti u Beogradu, na modulu Animacija kod

 jednog od najboljih naših strip ilustratora Rastkom Ćirićem.


 Instagram https://www.instagram.com/meny_sempai_/.


 Njen Jutjub kanal ,Trilogija neba' https://www.youtube.com/@trilogija_neba/videos.


  Radovi su joj originalni i fantastični 


 https://meny_sempai.artstation.com/.


 

                                            

  Dve godine nakon velikog sukoba između Istoka i Zapada, 

 Zapadnjaci su poslali svog čoveka u vidu Minga da ubije mladog

 princa Istoka Ričarda zvanog Riči. Nekim čudom, Riči ostade

 živ, a da li će Istok i Zapad konačno biti u slozi?




  Riči sa svojom razmaženošću i prevelikom sumnjom u sebe mi

 smetao na početku i u jednoj posebnoj pustolovini sa prijateljem

 čarobnjakom Žakom, razbojnikom Teksasom i Mingom pokazao

 pravu hrabrost, snalažljivost i saosećanje.



  Teksasov karakter me jako podsećao na Vilijama Bilija Bučera

 kad je raspoložen za žešće opaske i akcije (serija gde je taj lik


 i prvo mi bilo katastrofa što je Teksas dobio drugu šansu u životu

 (kasnije sam bila pomirljiva sa tim i posle sam odobrila tu

 njegovu drugu šansu, jer se iskreno pokajao).


  Ming mi nije bio toliko negativno odbojan kao Teksas na početku

 (njegovo detinjstvo i ranije mladalaštvo mi bilo isto tužno kao

 Teksasovo), a neispunjenje tog zadatka je bilo pozitivno

 otrežnjenje za Mingovo srce i dušu.



  Žan nije dosadan ili tralala čarobnjak, već od krvi i mesa, što mi

 se jako dopalo. Pogotovo u delovima kad se borio protiv ličnih

 muka i jedne osobe koja mu bila poseban uzor i gadno ga povredila.



  Zanimljivo je što su meseci u godini važni, sporedni likovi, na

 jak način su napisane rečenice o životu, smrti, izborima koje

 moramo doneti, radostima, tuzi, pronalaženju sebe,

 dobru, zlu i posebno jak sporedan lik mi bio devojčice Roksi.



   Sa razlogom su kasnija poglavlja o ranijim životima trojice 

 junaka, ilustracije u ovom delu su top i blago me razočaralo što

 Ričiju nije bila rečena jedna važna i krupna tajna (tiče se njegove

 porodice).


  Epilogom sam jako zadovoljna i mogao bi biti dobar nastavak.


  Ocena 10 


                                             

Нема коментара:

Постави коментар