среда, 17. јануар 2024.

Zašto je A.F uspeo samo u rodnoj Italiji i SFRJ?

 



  Njegova odlična knjiga o Srbima i Englezima sa

 Zografom

 https://kulturiska.blogspot.com/2018/08/imaju-li-slicnosti-mi-i-englezi.html.



                                          


 Lazar Džamić kroz ovo delo, odgovorio na pitanje zašto je

 SFRJ, a kasnije Srbija, Hrvatska i Bosna i Hercegovina su

 usvojili, zavoleli i živeli kultni italijanski strip ,Alan Ford'?


 I zbog čega samo u toj nekadašnjoj državi i Italiji Alan

 Ford doživeo veliki uspeh?




 Odgovori se nalaze kroz uvod i sedam poglavlja koji su me

 edukovali, zabavili i bolje upoznali o fenomenu zvan Alan Ford.



  Moji razlozi oko toga zašto je taj strip bio uspešan samo u rodnoj

 Italiji i SFRJ jeste zbog mediterantsko balkanskog karaktera,

 način kako je viđena satira, humor i sami likovi karakterno 

 podsećali na obe nacije.


  Čitala sam pre nego što sam se upisala u biblioteku ranije Alan

 Ford brojeve (kad su bili čuveni duo Bunker i Magnus) i priča

 o prevodiocu na hrvatski jezik (Nenad Briksi) u ovom delu mi

 bila zabavna za čitanje i sam prevod bio odličan+poentirao

 akcije i misli ove družine.



                                                




 Evo kako je u drugim zapadnim i okolnim državama prošao

 sam strip (brojke su veoma tragične).


                                                 



  Studijsko sociološko delo bi moglo biti pretočeno u kraću

 dokumentarnu seriju koju bih radije gledala.


  Ocena 10


  

Нема коментара:

Постави коментар