четвртак, 18. јануар 2024.

To je samo jedna od priči...

 



  Mila Marčeta se bavila koporativnom It karijerom širom sveta,

 završila matematiku na Prirodno matematičkom fakultetu.


 Instagram https://www.instagram.com/milamarceta/.


 Fejsbuk stranica https://www.facebook.com/mila.marceta/?show_switched_toast=0&show_invite_to_follow=0&show_switched_tooltip=0&show_podcast_settings=0&show_community_review_changes=0&show_community_rollback=0&show_follower_visibility_disclosure=0.



                                               


  Naslov ovog dela je samo jedna od priči koja na početku biva 

 simpatična i vremenom jako poučna.


  Korice jasno govore koja je glavna tema ovog dela, samo su tri

 priče povezane (tiču se junakinje koja prošla kroz tri životne

 faze).


  Neke od tih priči su mi bile smislene, neke sa blago provokativnim

 ukusom koji mi smetao, a ima priča o emocionalno površno

 dugogodišnjem profesoru koji ipak doživeo prosvetljenje po tom

 pitanju (čak sam i ja bila iznenađena tim epilogom).



  Žene su 90% glavne u ovoj knjizi, sviđa mi se dužina poglavlja

 (ni prekratka, ni predugačka), Džindžer me u nekim delovima

 podsećala na par scena 1. sezone serije ,Azbuka našeg života'

 (trenutno gledam 2. sezonu iste, još poslednju da pogledam i




  Knjiga koja vas neće opteretiti teskobnim rečenicama, a opet

 može podstaći na dobro razmišljanje. Nije preglupa, nit' prenaivna,

 a mogla je Marčeta napisati još nešto (ima smisla za pisanje).


  Ocena 9.5

Нема коментара:

Постави коментар