понедељак, 6. мај 2024.

Original verzija iz '99 je...

 



  Terazijska verzija

  https://kulturiska.blogspot.com/2024/05/operetsko-morski-akvareli.html.



  Splitska verzija ,Splitski akvarel' iz 1999. godine, priređena

 na 45. tamošnjem festivalu na otvorenom. Dirigent Ivo Lipanović,

 reditelj Krešimir Dolenčić.


                                             

    Ovaj original traje dva sata i dvadeset četiri minuta, svideo mi
 
 se uvod u vidu pisma, arhivskih snimaka sa perioda radnje i što

 je predstava bila odigrana na otvorenom.


  Porodicu Sale su odlično odglumeli Ratomir Kliskić (Toma),

 Tonka Stelić (žena Jovana) i Božena Svalena (kći Marica).


  Ante Ivić kao Tonči imao jake pevačke bravure, kao i

 glumačke (obratite pažnju za poslednje delove u predstavi).

 U duetu sa Boženom je previše vladao u duetu večernjeg sastanka,

 dok su u ostalim duetskim pesmama bili odlični.



  Anja Šovagović Despot kao Perina bila zabavna, poletna i 

 energična, dobar je bio Čedo Martinić kao Lesandro.


 
  Ranko Tihomirović (Pera Marković) može proći (u našoj varijanti

 je briljatno i zabavno odglumio Milan Panić). Rene Bitorajac kao

 jedan od dva američka sporedna lika Džoni bio ok (samo mi se

 u pesmi ,Džoni Vili' nikako nije dopao rep deo, on mi uopšte nije

 išao u predstavu).



  Kostimi kod glavnog para su mi bili blago razočarenje (suviše

 tamni i sumorni), koreografije i pleači odlični (koreografkinja je bila

 Mojca Horvat, jedna od najvećih u svojoj branši na ovim 

 prostorima), scenografija prirodna i uverljiva. Orkestar i hor

 Splitskog narodnog pozorišta je za desetku.


  Veliki plus ovde je narodna igra koju su prikazali Kulturno

 umetničko društvo ,Jedinstvo' (koreograf Dražen Domjanović).



 Deo sa gradonačelnikom i Turčinima bio najdosadniji, završnica 

 predstave me oduševila kad su se poklonili svi važni učesnici

 predstave iza scene.


  Ocena 9.5



  

 
 

Нема коментара:

Постави коментар