понедељак, 18. април 2016.

Intrigantni nekadašnji broker i njegova priča



 Videla sam ranije ovu knjigu prevedenu na naš jezik, ali mi se tad

 nije uzimala. Veoma debela (ne nalik

 trilogiji ,Stoleće') i iznenađena sam što su korice knjige iz

 istoimenog uspešnog filma, koji ću sigurno gledati.

                                           

 Kratak opis

 Džordan Belfort (Jordan Belfort) je bio nekadašnji uspešni broker.

 Sa svojom firmom, velikim bogatstvom i porodicom, očekujete da

 je on zadovoljan i srećan. Ali, Džordan ubrzo krenuo nizbrdo u

 životu, samo zato što je želeo još i još bogatstva kroz prevare...


 Džordan je bio veliki grešnik, prevarant, intrigatan i poročan.

 Ali sve u svemu, on je posle boravka u zatvoru (ti događaji su

 opisani u drugoj knjizi memoara) promenio drastično ličnost.

 Naravno na bolje.


 Memoar je opisan žestoko poslovno ljudskim jezikom i očekivala

 sam veliki egoizam i nimalo ljudskosti kod njega. Prijatno me

 knjiga iznenadila.


 Ocena 10/10

Нема коментара:

Постави коментар